Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-30T17:28:01+03:00
Pentru ca zecimalele sunt relativ mai indepartate vom folosi proprietatile multiplilor tinand cont ca 3 va fi totdeauna zecimala multiplu de 3, numarul avand forma 2,153153153...; a cincea este 5, a 15-a este multiplu de 3 deci este 3, a 100-a este multiplu de 3 plus 1 adica va fi 1.
3 5 3
2014-03-30T17:29:55+03:00
A-5-a zecimala e 5 
a-15-a zecimala e 3
a-100-a zecimala e 1
4 4 4