Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-30T17:17:09+03:00
A)Probabilitatea de a extrage o bila alba este de 8/20 adica 2/5(dupa simplificare)
Probabilitatea de a extrage o bila neagra este de 10/20 adica 1/2 (dupa simplificare)
b)13, deoarece se extrag cu 1 mai mult decat numarul de bile cel mai mare : cel mai mare numar de bile il constituie cele rosii, 12 la numar, adaugand 1 rezultand 13.. Este logic, intrucat numarul 13 nu poate fi impartit in 3 numere naturale egale.. Deci, raspunsul este 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T17:17:43+03:00
Mai intai calculezi nr total de bile . 8+6 =14 , 14/8 ->probabilitatea de a extrage o bila alba si 14/6 probabilitatea de a extrage o bila neagra ;;)