Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T17:10:56+03:00
1. Sosirea primaverii i-a insufletit pe toti
El nu ia nimic fara sa intrebe
2. Imi place sa ma joc iarna cu nea.
 Ceea ce ne-a spus Iulian,ramane secretul nostru
18 4 18
2014-03-30T17:13:11+03:00
Cine ia parte la concurs din clasa noastră ?
I-a plăcut la nebunie tortul de ciocolată !

Nea Ilie s-a dus la București.
El ne-a distrat bine de tot la petrecere.

cam așa
11 4 11