Răspunsuri

2014-03-30T17:09:57+03:00
Raportul de masa se afla prin masa moleculara a substantei ca de exemplu : H2SO4 [acidul sulfuric] 
MH2SO4= 1*2 +32+16*4=2+32+64=98 [masele atomice *indicele substantelor]
H:S:O
2:32:64[se simplifica prin 2]
1:16:32 -> acesta este raportul atomic pentru H2SO4 si asa il pori calcula pentru orice substanta ^_^
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T17:56:22+03:00
Raportul de masa dintr-un amestec se calculeaza ca masa de substanta X din amestec raportata la masa de substanta Y,Z si cate or fi.
Pt un amestec de H2SO4 si HCl sa zicem cu masele de 200 respectiv 340 g,raportul de masa este egal cu 200:340 = 10:17 si acesta este raportul de masa al celor doi acizi.

1 5 1