AJUTATIMA VA ROG!! DACA MICSORAM UN NUMAR NATURAL CU 25,APOI DIFIRENTA O MARIM DE DOUA ORI, IAR PRODUSUL OBTINUT IL MARIM CU 100,OBTINEM NUMARUL 452.CARE ESTE NUMARUL INITIAL? NU STIU CUM SA MICSOREZ.AJUTATIMA VA ROG VREU UN RASPUNS PE ASTAZI PENTRUCA TEMA MEA ESTE PE MAINE ADICAPE LUNI

2

Răspunsuri

2014-03-30T16:51:24+03:00
[(a-25)x2]+100=452
(a-25)x2=352
a-25=176
a=25+176
a=201
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T16:52:46+03:00
Numarul il notam cu x. 
[(x-25)·2]+100=452
(x-25)·2=352
x-25=176⇒x= 201
1 5 1