3 muncitori termina o lucrare in 10 zile
6 muncitori termina o lucrare in x zile

2
Corect!
x = 10 ori 6 totul supra 3; deci x = 60 supra 3; x= 20
x=(6x10)/3
x=20
5 zile pentru ca marimile sunt invers proportionale nu 20

Răspunsuri

2014-01-17T20:29:39+02:00
5 zile dak 3 o termina in 10 at 6 in 5 zile pt k sunt mai multi
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-17T20:30:39+02:00
3 muncitori.....10 zile
6muncitori.......x zile
3x=6x10
3x=60
x=20
ms mult aliteo
Rezolvarea oferita de Aliteo este gresita !