Răspunsuri

2014-03-30T15:48:24+03:00
Pai lacurile ajuta la electricitate in general apele si importanta lacurilor ar fi ca in ele traiesc pesti si e o hrana si o sursa naturala pt viata omului

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T15:50:27+03:00
Pai lacurile cu apa sarata vindeca anumite boli.
In regiunile secetoase, apa se intrebuinteaza pentru irigatii si adapatul animalelor.
Pestii,de exemplu pot trai si in lacuri.
2 3 2