Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T15:25:10+03:00
- sa nu aruncam resturile pe joc .
- sa nu poluam mediu cu diferite pesticide . 
-sa nu pulverizam cu solutii toxice in aer .
scz acolo scrie jos nu joc
da stiu am inteles
da acu vazui ca am gresit acel cuvant sorry :) :D :(
2014-03-30T16:46:53+03:00
Sa nu poluam raurile si lacurila.(apa)
fabricile care polueaza mult sa se inchida.(aerul)
sa nuaruncam gunoaie pe sol(solul)

2 1 2