Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T15:26:30+03:00
Muzica.. nu poate fii descrisa in cuvinte.
Este acel sunet care iti intra pe urechi si iti ramane in memorie. Nu doar acolo ,ci si in suflet. Iti gadila urechile intrun mod placut. Cum nimic nu o face. Nu se compara cu nimic, este un sentiment puternic. Toata lumea stie ca muzica este o pasiune a sufletului. Toti o iubesc... chiar si daca nu stii ce inseamna niste versuri, cauti pentru ca te intereseaza.
Muzica nu poate fi descrisa ,ea doar se simte in suflet si nimic mai mult.
17 4 17
2014-03-30T15:42:28+03:00
Muzica îmi este dragă mai ales cînd o ascult în adîncul codrului,miezul cîntecului îți dă un sentiment de fericire.Folclorul nostru muzical cuprinde un număr impresionant de cîntece doine și balade,care exprimă legătura strînsă dintre om și natură.muzica are un sunet fermecătorea ne poate da sentimente acute și fine.