Răspunsuri

2014-03-30T15:15:31+03:00
M(CDE)=62 m(CDB)= 41 m(CDE) +m(CDB) + m(BDA)= m( EDA) => m( ADB) =77
m(CBD)=180- [m(BCD)+m(BDC)] => m(CDB)= 180-79=> m(CDB)=101
m(ABD)= 180- m(DBC)=> m(ABD)=180-101=> m(ABD)=79
In Δ ABD avem; m(ABD)= 79, m(ADB)=77⇒ m(BAD)= 180- [m(ADB)+ m(ABD)]⇒m(BAD)= 180-156⇒m(BAD)=24=m(CAD)
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T15:21:34+03:00
M(<EDA)=m(<CDE)+m(<CDB)+m(<BDA)
180=62+41+m(<BDA)⇒ m(<BDA)=77 grade
⇒m(<CAD)=(180-m(<DCA))-m(<CDA)
⇒m(<CAD)=24 grade
2 4 2