Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-17T19:41:55+02:00
Raportul adimensional dintre lucrul mecanic util și lucrul mecanic consumat se numește randament. Prin randament se înțelege, înfizică și inginerie, un raport subunitar a două mărimi fizice scalare conservative (putere, energie, masă, sarcină electrică) care măsoară cât dintr-o anumită mărime a fost folosită util.Matematic, randamentul, de multe ori numit și eficiență energetică, se notează cu litera eta din greaca veche fiind dat de următorul raport, în care prin util și consumat se înțelege Lucrul mecanic util, respectiv Lucrul mecanic consumat.
2014-01-17T20:51:21+02:00
Raportul adimensional dintre lucrul mecanic util și lucrul mecanic consumat se numește randament. Prin randament se înțelege, în fizica și inginerie, un raport subunitar a două marimi fizice scalare conservative (putere, energie, masă, sarcină electrică) care măsoară cât dintr-o anumită mărime a fost folosită util.