Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T14:34:52+03:00
Vara,este al 2-lea anotimp.Anotimpul in care totul,absolut totul prinde viata!Soarele incalzeste pamantul,iar afara este un peisaj uimitor.
Chiar azi am mers cu cei 2 prieteni ai mei sa vizitam parcul nou construit de langa magazin.
Chiar era superb! Cinci copii mergeau cu bicicleta,iar un catel in lesa era plimbat de catre vecinul meu. Eu stau cu 2 case distanta de el.Nu am stata mult in parc,deoarece a inceput o ploaie usoara.A 2-a zi am mers din nou,dar de data asta am profitat cat am putut de mult e acea zi calduroasa.Prea calduroasa,era canicula.
Iubesc anotimpul vara,chiar daca canicula este nelipsita.
2 5 2
2014-03-30T14:37:33+03:00
Intr-o zi am discutat cu prietenui mei despre regii nostri preferati . Eu ia-m intrebat :
-Care au fost regeii vostri  preferait :Ei miau raspuns :
-Carol al II -lea , dar al tau ?
-Al meu a fost ludovic I !:dar al tau Marine :
-Al meu Carol al III-lea.
- El m-a intrebat ca de la cati ani prefer eu acest rege , eu ia-m raspuns :
-De la 8 ani ,dar tu ?
-Eu de la 9 ..Dar tu Marine ?
-Eu de la 11 ... pss sper ka team ajutat sunt de mai multe randuri dar nare nmk :*