Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T14:41:02+03:00
 1 .I started watching the  movie  when my mom  was gone .(Am inceput sa ma uit la film cand mama mea plecase)  2. I cannot image going in holiday without my family (Nu imi pot imagina  sa merg intr-o vacanta fara familia mea .) 3. My sister  hates  skiing with Bob . (Sora mea uraste sa schieze cu Bob.)
2 5 2
2014-03-30T15:55:09+03:00