Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T13:57:01+03:00
Cred ca ai vrut sa scrii 16% din 20. Si vine asa:
 \frac{16}{100}  ·  \frac{20}{1}  
Si apoi rezolvi inmultirea, se inmultesc numaratorii intre ei si apoi numitorii intre ei.
multumesc frumos !
am inmultit cum ai zis tu dar cat la suta este la final?
2014-03-30T14:11:44+03:00
20 supra 100 x 16 si calculezi :*
de ce nu are sens?
pai intrebarea e cam asa:aflati 20 din 16%
cred ca este cum a zis mariaaa mai sus
a lol acum am observat da dar acel supra 1 nu mai e necesar :)) succes
da ai dreptate.mersi mult