Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T13:50:20+03:00
Europa Sudică  ( Mediteraneană ) -Portugalia ( Lisabona )-Spania ( Madrid )-Italia ( Roma )-San Marino ( San Marino )-Andorra ( Andorra la Vella )-Croaţia ( Zagreb )-Bosnia şi Herţegovina ( Sarajevo )-Macedonia ( Skopje )-Albania ( Tirana )-Malta ( Valleta )-Muntenegru ( Podgoriţa )-Serbia ( Belgrad )-Grecia ( Atena )-Slovenia ( Ljubljana )-Vatican ( Cetatea Vaticanului )
17 4 17
Mersi
Cu placere :* !
:* :* !
Comentariul a fost şters
2014-03-30T13:53:09+03:00
Grecia-Atena
Italia-Roma
Vatican-Vatican
San Marino-San Marino
Monaco-Monaco Ville
Malta-Valetta
Bulgaria-Sofia
Macedonia-Skopje
Serbia-Belgrad
Cred ca si Spania,Portugalia
8 4 8