Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T13:44:56+03:00
1. Doi motociclisti pornesc simultan, in acelasi sens , pe aceeasi sosea , cu vitezele v1=40 km/h si v2=60km/h.Distanta dintre punctele de plecare este d=50 km.Afla momentul si locul intalnirii.
2.
Din doua localitati A si B situate la distanta d=55 km pleaca 2 ciclisti unul spre celalalt.Vitezele lor sunt v1=15 km/h si v2=25 km/h.Primul pleaca cu o ora inaintea celuilalt.Dupa cat timp din momentul plecarii primului si la ce distanta fata de punctul de plecare al acestuia se intalnesc?
Rezolvare:
1. Ar fi 20km si 30min daca ar merge in sens contrar, asa mi-a iesit cand am rezolvat problema fara sa vad ca merg in acelasi sens .
2. s1=v1*(t2+1h)s2=v2*t2
s1+s2=v1*1h+(v1+v2)*t255km=15km+40km/h*t240km=40km/h*t2 de unde t2=1h.Si cum al doilea pleaca la o ora dupa primul, intalnirea se face la 2 ore dupa plecarea primului biciclist.Iar distanta e s1=15km/h*2h=30km .
2 5 2
2014-03-30T13:54:33+03:00
                     ____
Daca  A={n\n=x,(y) +y,(z)+z,(x),x,y,z  cifre pare consecutive},atunci determinati A∈N.