Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T13:20:08+03:00
Principalul scop al participarii Romaniei la primul razboi mondial,din august 1916,a fost eliberarea provinciilor romanesti: Ardeal,Crisana,Maramures,Banat,Bucovina. Romania alegand in ultimul moment sa participe de parte Antartei (Puterile Centrale). In final astingans-si scopul si eliberand provinciile.
In bataliile de la portile Moldovei,ostasii romani au scandalat"Pe aici nu se trece"
1 5 1
2014-03-30T22:25:44+03:00
La 27 august 1916 romania intra in razboi de partea tripei aliante intrand in transilvania, deoarece tripla alianta ia promis teritoriile bucovina si transilvania, trupele romane au trebuit sa se retraga in Moldova