Identificati complementele circumstantiale de mod si precizati partea de vorbire prin care se exprima si cazul :
>>a) In fiecare noapte sunt prins furand
Intr-o alta parte a lumii
Vorbesc tare cu panzele ce-mi
Le-agat de nori si de copaci
Si ma dau inapoi sa am perspectiva
Cu maiestrii <<italieni>> poti sa legi usor o conversatie
Ce galagie de culori
Si din cauza asta sunt foarte repede prins
Cel mai greu se fura Rembrandt
Intinzi mana si dai de-ntuneric.
Nu stiu de ce Bruegel ma face sa plang
El nu era mai batran decat mine
Dar i s-a spus batranul
Fiindca pe toate le stia cand a murit.
>>b) Piesa se juca mecanic , fiindca actorii isi stiau rolurile pe dinafara , si la nevoie improvizau ca in <<commedia dell'arte>> . Tocmai aceste abateri parodice de la text constituiau atractia piesei , si unii venira de doua ori ca sa guste diferentele .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T12:52:48+03:00
Furand=c.m.,ex prin verp la particiu(cred)
tare=c.m,ex prin adv de mod
usor-c.m,ex prin adv mod
prins=c.m.,ex prin adv mod
batran=c,m,adv ex subst
mecanic=c.m,ex prin adv de mod
pe dinafara=c.m, ex prin adv de mod



40 3 40
furand este vb la gerunziu ;)
prins-este verb la particiupiu
2014-03-30T13:17:10+03:00