Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T12:39:30+03:00
Buna!
Nu trebuie sa te oblige nimeni sa o faci,trebuie sa inveti din placere.
Incearca sa repeti de mai multe ori o propozitie apoi poti sa o scrii pe un caiet de 5 ori.Si tot asa.Pe mine ma ajuta,chiar daca e mai greu si e mult de muncit. :)
Nu trebuie neaparat sa inveti litera cu litera,silaba cu silaba si cuvant cu cuvant.
Trebuie sa stii esentialul. :*
Sunt sigura ca o sa reusesti daca te straduiesti.
Pai o sa ne puna intrebari din lectie :*
Asa face si la noi,dar eu mai trag cate o privire in caiet.. :3
Asa fac si eu :))
Am facut un rezumat si mi se pare usor si o sa repet propozitie cu propozitie :*
buna ide multumesc
2014-03-30T12:39:38+03:00
Fa un rezumat cu ce e mai important ,iar daca nu merge citesti de mai multe ori si povestesti ce ai inteles,ca nu e neaparat sa spui cuvant cu cuvant

Pai o sa ne puna intrebari din lectie
Pai o citesti de mai multe ori,ca daca o inveti ca papagalul nu o vei inteleg.
intelege*
Gata am facut rezumat si mi se pare putin si cred ca o sa pot invata