PIRAMIDA PATRULATERA VABCD ARE INALTIMEA VO=6 CM SI LATURA BAZEI AB=8 CM. Aflati aria laterala. Am incercat sa o rezolv, si chiar nu imi da. rezultatul final e altul decat mi-a dat mie. VA ROG FRUMOS, AJUTA-TI-MA!

2
Ai raspunsurile la sfarsitul culegerii?
Da, dar nu imi dau seama cum se rezolva, am nevoie sa o inteleg.. nu sa o copiez neaparat de la sfarsit :(

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T12:37:45+03:00
Pai tu fa-o cum trebuie ,fa calculele corect folosind formulele ca nu iti da intotdeauna corect la sfarsit:D..
Si te duci in VOM :m(<O)=90=t.p.=>VMpatrat=VO patrat+Vm patrat
si dup-aia inlocuiesti
ai inteles?
Da, acum mi-a dat . Mersi multtt! :*:*
Npc!
  • Utilizator Brainly
2014-03-30T12:38:10+03:00
ducem apotema VM, care va fi perpendiculara pe BC. Apoi stim ca formula pt aria laterala este perimetrul bazei( AB+BC+CD+AD= 8 *4= 32) ori(*) apotema (VM, pe care o aflam dupa ce aplicam teorema lui pitagora in triunghiul VMC, iar VM va fi egala cu 2 radical sin 13) supra 2. deci aria laterala este egala cu: 26 radical din13. Sper ca ti.am fost de ajutor.
1 5 1