Cantitatea de 1000kg de fructe s-a pus in 9 lazi .In primele 7 s-a distribuit la fel,in a 8-a cu 28kg mai mult decat in fiecare dinaintea ei si cu 8kg mai putin ca in ultima.Ce cantitate de fructe exista in fiecare lada?

2

Răspunsuri

2014-03-30T12:33:43+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T14:13:08+03:00
Notam cu x cantitatea de fructe din primele 7 lazi
notam cu x+28 cantitatea din lada nr 8
notam cu x+36 cantitatea din lada nr 9
deci 7x+x+28+x+36=1000
9x+64=1000
9x=936
x=104 kg (cantitatea din primele 7 lazi )
lada 8=132
lada 9=140
3 4 3