Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T12:30:52+03:00
 Din cauza ca Badita  Vasile a fost prins cu arcanul si trimis la armata Nica a fost trimis de mama lui la Brosteni ca sa continue scoala .  A fost trimis la Brosteni cu varul sau Vasile si au stat in gazda la Irinuca . La scoala au fost tunsi chilug apoi profesorul le-a dat de invatat . Intr-o dimineata s-au trezit plini de raie de la caprele Irinucai . Ca sa scape de raie se ungeau cu lesie apoi se scaldau in Bistrita. Intr-o zi cand Irinuca  era plecata in sat , ei au miscat o stanca din loc si aceasta a pornit la vale daramand casa femeii . Ca sa scape de pedeapsa au plecat cu o pluta la Borca , apoi la Pipirig.
12 3 12
2014-03-30T12:35:39+03:00
1.Cearta parintilor.2.Propunera bunicului  de a merge Nica la scoala.3.PLECAREA LUI NICA LA SCOALA.4.tundera pletelor de catre un elev...
26 4 26