Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-30T12:19:17+03:00
{ a, b, c } direct proportionale cu { 5, 7, 18 }
a+b+c=120
Vom nota cu k fiecare raport, iar daca sunt direct proportionale rezulta ca
=> a supra 5 = b supra 7 = c supra 18 = k => a=5k ; b=7k ; c=18k
a+b+c=120
5k + 7k + 18k = 120
30k = 120 => k = 4
a=5k=>a=20
b=7k=>b=28
c=18k=>c=72
a, b si c sunt cele trei numere care il compun pe 120 si care sunt direct proportionale cu 5, 7 si 18
5 5 5
2014-03-30T12:29:55+03:00
X=5
y=7  
z=18

X/5=Y/7=Z/18=K
X=5K
Y=7K
Z=18K
120=5K+7K+18K
120=30K
K=4
INLOCUIM K CU 4
X=5+4
Y=7*4
Z=18*4

1 3 1