Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T11:50:18+03:00
2014-03-30T11:52:56+03:00
A:b=3 r2 => a=b ori 3 + 2 a+b=22 B ori 3 + 2+b=22 4b=22-5=17
avem 2 relatii: a+b=22 si a=3b+2, inlocuim in prima si rezulta 3b+2+b=22, apoi
4b=22-2, b=20/4=5, a=3b+2=3x5+2=17
deci 17:5=3 rest 2
D:I=3 rest 2
D:I=3 rest 2; D=3 x I+2; D+I=22 ;inlocuin pe d in aceata suma : 3 x I +2 +I=22 apoi rezulta 4xI+2=22 rezulta ca I= (22-2):4 rezulta I=5 rezulta D=3x5+2 rezulta D=17