Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T11:42:02+03:00
Inlocuiesti in prima relatie cea de-a doua si obtii
a+b=722 deci a+b+c=908 devine 722+c=908  =>  c=186 =>  b=483-186=297 si
a=722-297=425
2014-03-30T11:42:40+03:00
Care este c 908-722=186 care este a  908-483=425 care este b 722-425=297
pai aduna a+b+c adica 425+297+186=908,ce nu e bun:?
multumesc
in suflet
din suflet
cu multa placere