Răspunsuri

2014-03-30T11:20:49+03:00
Semnificatia este aceea ca femeia este activa in orice moment al zilei/noptii si ca mereu va fi acolo cand trebuie sa execute un lucru si aici se mai subintelege comparatia unei femei cu o luna,sunt mereu vii cand este nevoie.Sper ca te-am ajutat
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T11:23:12+03:00
Acest titlu probabil se refera la femeile care muncesc mereu, acestea sunt comparate cu luna de pe cer.
asa cred.
mult succes!
1 5 1