Răspunsuri

2014-03-30T11:21:37+03:00
Nu , starea de incalzire a apei din vas nu se modifica deoarece picatura trece la starea termica a apei din vas. Starea vasului nu se schimba iar starea picaturii se schimba in rece.
7 2 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T11:23:02+03:00
Raspunsul pentru fiecare dintre intrebari este DA, dar cu urmatoarele precizari:
- da, dar in foarte mica masura datorita diferentelor foarte mari intre masa picaturii si a apei din vas;
- da, dar in si mai mica masura decat a apei din vas<
- da, se produce racirea rapida a apei picaturii, tot datorita diferentei dintre cele doua mase de apa.
Sper ca iti este de ajutor. Mult suces in continuare!
Prof De Mate 
9 4 9