Răspunsuri

2014-03-30T10:35:58+03:00
Notez si perpendicularele cu E, respectiv F. si in triunghiul DAE: A= 45(grade)
E=90(grade) => Si unghiul D are 45 de grade. deci => ca e triunghi isoscel. si ca AD=AE ...... AE=FB. .... DC=EF(6CM)..... AB= AE+EF+FB. INLOCUIM. 2*AE+EF=AB
2*AE+6=18=> 2*AE=12=> AE=6. Cum AE=AD si AD= CB=> AD=CB=6CM=> Perimetrul = 18+6+6+6=36
AD nu este bine. ungA=45
ma mai ajuti cu ceva?
triunghiul MNP este isoscel are MN=MP=18, masura(N)= 30 de grade, atunci lungimea lui NP este egal cu...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T10:59:13+03:00

DE si CB  perpendicular pe AB, respective in E SI F

AB=DE=6 (ΔADE dreptunnghic isoscel.

Aplici Pitagora

AD.AD=AE.AE+DE.DE

AD.AD=6.6+6.6

AD.AD=36+36⇒ AD=6√2

P=AB+BC+CD++AD=18+6√2+6+6√2

P=24+12√2

u mai stiu cum se fac, nu mai am nici caiete mai vechi....
duci perpendiculara MR pe NP. Triunghiul MNR dreptunghic. mas(N)=30 =>MR=MN/2 (cateta care se opune unghiului de 30 grade e jumatate din ipotenuza) =>MR=18/2 MN=9. Pitagora in NRM (R pica la jumatea lui NP).... NP=2NR
fa desenul si daca ceva e neclar ma intrebi
mersii mult :*
cu placere