Răspunsuri

2014-03-30T10:15:12+03:00
50+225:5*[206-30-32:8]:18+99:3*3-66:6*6                                                                      50+225:5*206-30-4:18+99:3*3-66:6*6                                                                             50+463=513
Comentariul a fost şters
nu am fost atent ,scuze
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T10:25:57+03:00
Ti cont de ordinea operatiilor si rezolvi la rand fara sa treci direct  50+225:5x[206-30-32;8);18]+99-66=50+45(172;18)+99-66  =50+430+99-66=513       NU STIU DACA AI SCRIS GRESIT SAU NU DAR NU SE IMPARTE EXACT   b)   82;[16,5-523]+79+262=82;(-506,5)+341=0,161+341=340,8 
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters