Răspunsuri

2014-03-30T09:24:43+03:00
A+b+c=2450    faci segmentele ;             a....../..../../   ;b=/...../  c=/...../                              2450:5=490 si ai aflat un segment    a=490+250+90=830          b=830-250=580         c=2450-830-580=1040
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T10:02:51+03:00

a+b+c=2450

a=b+250  =>b=a-250

a=c+90    =>c=a-90

a+a-250+a-90=2450

3xa=2450+250+90

3xa=2790

a=2790:3

a=930

b=a-250  b=930-250    b=680

c=a-90   c=930-90   c=840

verificare:   930+680+840=2450


2 5 2