Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T21:12:10+02:00
Pai aduni 198 cu 10% pentru a afla pretul dupa ieftinire,apoi aduni cu 10/100 pentru a afla pretul inainte de scumpire.ai inteles?:D
Si faci tu calculele...
cum adun cu 10 % ?
adica 198+(10/100)*198
ce inseamna 10/100 ? scuze ca pun atatea intrebari , nu prea am inteles
10 supra 100.Si nu-i nimic:D
  • Utilizator Brainly
2014-03-29T21:13:54+02:00
Notam cu x pretul initial: x+10x/100=110x/100 (pretul crescut);
110x/100-10·110x/100·100=198 ⇒ (11000x-1100x)/10000=198 ⇒ 9900x=1980000 ⇒ 
x=200 lei (pretul initial).
1 4 1