Răspunsuri

2014-03-29T20:56:37+02:00
Poti face o compunere despre un caine .. iti dau 2 propozitii :* 
Acel dulau a fost las dintotdeauna./ cainele meu nu este las, e foarte curajos.
L-as certa pentru aceasta fapta/ L-as creste mare si frumos 
 Etc.. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T21:03:48+02:00
       Este o zi de primavara superba.E minunat sa vezi cum toate sunetele si imaginile din jur iti incanta gandul.
      Trebuie sa fii foarte las ca sa stai in casa in loc sa iesi afara cu prietenii sau sa te plimbi prin parc ,admirand frumusetile primaverii.Este necesar  sa tinem cont:o noua primavara,un nou inceput. Timpul este foarte pretios,eu nu l-as da pe nimic,asa ca prefer o plimbare linistita cu amicii,decat nervii clocotind din cauza unor neplaceri.
      E nevoie de bunavointa noastra pentru a petrece fiecare clipa ca si cum ar fi ultima.
       Daca nu-i convine profii/profului,n-are decat sa-si faca:)).Daca nu-ti place ceva,mai schimbi si tu...
1 5 1