Răspunsuri

2014-03-29T20:55:01+02:00
"Se pare ca toti sunt agitati..Al 2-lea concurent deja se antreneaza,asta explicandu-mi ca vrea sa castige.Ceilalti 9 sunt foarte ganditori.Nu inainte cu 2 minute de a incepe intrecerea,toti se uitau hotarati la linia de "Finish".Oare cine o sa castige acest concurs?Pe multi ii roade invidia,sunt gelosi pe cei cu care concureaza,dar se concentreaza foarte apasat pe premiul cel mare.Competitia o sa fie stransa.. ".

Cam asa este comentariul,sper ca e bine. 
-NU E PLAGIAT/COPIAT !!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T21:46:04+02:00
Transmit de la linia de sosire unde atmosfera este incinsa . Haideti sa vorbim cu concurentii nostri . Primul dintre ei este acest tip care pare foarte relaxat . Gresesc? -Nu ! Aveti dreptate ! Sunt foarte relaxat si nimeni nu poate sa nege . Stiu ca o sa castig. - Credeti ca aveti ceva in plus fata de cei 9 concurenti ? -Cu siguranta ! Sunt sigur pe mine , nu am emotii si asta ma va ajuta foarte mult sa imi pastrez concentrarea. - ok . Mai departe . Al doilea concurent . Cum va nimiti ? - Ovidiu si da , stiu ca o sa castig . - Sunteti foarte direct . Si de ce credeti ca o sa castigati ? - 1 . Antrenamentele pe care le -am facut si timpul pe care l-am acordat pregatirii ma va ajuta . Si 2 , am cel mai bun antrenor ! - Il lasam pe Ovidiu si mergem la al treilea concurent , un tanar care pare foarte transpirat . - Intradevar , am emotii dar sa speram ca totul va fi bine . Al patrulea nostru sportiv , ce spune , Crezi meriti sa castigi ? - Normal ! Sunt cel mai in masura sa detin acest premiu . Doamnelor si domnilor , sa lasam intrebarile . Se pare ca , cursa va incepe . Le uram bafta concurentilor nostri , cu care vom vorbi din nou mai tarziu. Sa vedem cine va ajunge primul la linia de sosire . Tensiunea pluteste in aer . Unii au emotii altii insa sunt increzatori ca vor castiga . Va fi o cursa stransa !
1 5 1