Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T20:52:37+02:00
Deodata pisica i-a inghiti nasturele de la pijama,Maria s-a speriat crezand ca se va ineca,dar legena pe care i-a spus-o spiridusul in visul ei s-a dovedit a fii adevarata. O data inghitit nasturele de catre pisicuta vor fii teleportate pe un taram magic al pijamalelor .. de aici continui cu descriere ca intr-un basm , sper ca te-am ajutat :* ! 
Planeta Marte .. Spui despre visul tau de a devenii astronaut(a), lectiile pe care le faceati la scoala la geografie(clima altor planete) , chimie(studiati stratul de ozon) , fizica(despre lumina soarelui pe planeta marte ) - ti se pareau interesante si curiozitatea ta era tot mai mare.
Gandindu-te tot mai des la asta,intr-o noapte ai visat... Si povestesti despre cum ai ajuns tu pe marte :* ! 
1 5 1
2014-03-29T20:55:05+02:00
Deodata pisica i-a inghitit nasturele de la pijama . Fetita s-a ridicat oarecum amuzata de fapta nazdravanei ei pisici . - Miti , ce ai facut ? Aceasta a mieunat scurt dupa care a fugit dupa soricelul care ii tot facea cu ochiul . - Nu ! Vino inapoi am spus ! Dupa ce a alergat toata curtea , Ana a reusit sa o prinda pe Miti . - O sa iti primesti pedeapsa pentru asta , dar mai intai sa mergem la buni sa vedem ce spune despre isprava ta cu nasturele . Dupa ce i-a povestit bunicii tot ce s-a intamplat , aceasta a spus razand : - oo , nu iti face griji draga mea ! O sa gasesti nasturele in cutia cu nisip . Si in ceea ce priveste pijamaua , haide sa o coasem impreuna . Cele doua au plecat , inchizando pe Miti in bucatarie fara sa isi dea insa seama ca soricelul se odihnea acolo . Pe el Miti !
1 4 1