Răspunsuri

2014-03-29T20:17:31+02:00
Acum micul print nu mai este un ''micut'' deoarece astazi este ziua in care merge la liceu.Ajuns acolo,nimeni nu stia cine este ca sa il caracterizeze sau sa ii fie prieten deoarece era un print.
  Era un adolescent normal...Printul insa...nu prea stia multe despre oamenii oarecare.El avea slujitori s servitoare care ii faceau tot inclusiv temele.
Nu avea inca de la cine sa invete sa fie un copil oarecare.Trece cat mai trece timpul si incepe sa se acomodeze.Incepe sa inteleaga cum se descurca pe cont propriu oamenii.
Asa a devenit mai tarziu el un oarecare elev care acum isi poate face si singur temele si totul.
   A devenit total alta persoana!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T21:18:45+02:00
Cand ni s-a dat veste ca la noi in liceu va veni '''micul print''' toata lumea a inceput sa se agite , gandindu-se ce sa faca ca sa fie pe placul '''mariei sale'''. Au inceput sa se faca pregatiri , profesorii sa ne instruiasca  amenintandu-ne ca daca il deranjam pe print ne vor exmatricula . Toate fetele erau emotionate numai eu eram nepasatoare si nu intelegeam cum pot fi atat de narabdatoare sa intalneasca un fitos , fiinca numai asa poate fi un om care are tot ce isi doreste si locuieste intr-un castel. Adeseori eram facuta ciudata pentru simplu fapt ca nu ma manifestam ca indivizii de aici. Incercam de pe acum sa  imi fac planuri de '''ocolire''' a marelui invitata. 
Timpul a trecut repede si marea zi a sosit . Cand am aflat ca va fi cu mine in clasa am ramas fara cuvinte . Nu-mi venea sa cred cum ma pedepseste soarta .Am aruncat la cos foaia cu marele neu plan , si am incercat sa fiu cat mai calma. Deodata s-a auzit o bataie in usa si a intrat un baiat brunet cu ochi caprui . Era dragut si cand am auzit oamenii spunandui ''maiestatea voastra'' si facand plecaciunii in fata lui am ramas muta de uimire. El nici nu le dadea atentie si incerca sa se comporte cat mai normal . Cu timpul am devenit cei mai buni prieteni , si chiar daca ne mai tachinam noi cateodata , regret ca am avut o parere atat de proasta despre el la inceput. 
2 5 2