Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T20:06:17+02:00
Ma uit in zare si vad cum raze de soare se preling pe crestele muntilor. Brazii pictati in caldura zambesc soarelui.  Norii pufosii scapa cate un raset de bucurie si se insenineaza de fiecare data.  Pasarelele canta dupa notele vesele de pe portativul primaverii. Poarta cerului captureaza soarele , iar luna apare trimfatoare , langa paznicii solemni, stelele. Noa[tea invaluie zarea si intunericul ma cuprinnde.

Dezvolta putin si poate iese cv. bun. 
Sper ca te-am ajutat ;)
2014-03-29T20:06:41+02:00
Este o zi frumoasa.Eu ,nasii mei si baiatul lor pe nume Cantemir,am plecat intr-o sambata la cabana, la niste persoane din Bornis.Se apropia noaptea iar soarele apunea.Cat timp vorbeau nasii mei cu gazda noi ne-am hotarat sa mergem putin in padurea care era situata la vreo 20 de m.distanta de casa gazdei.Am facut noi vreo 10m in padure iar eu eram speriata si i-am spus lui Cantemir sa ne intoarcem.El nu a fost de acord si a mers mai departe .Binenteles ca eu m-am dus dupa el si am insistat sa ne intoarcem.A fost de acord dar era o problema:nu stiam pe unde sa ne intoarcem.In padure era liniste de moarte.Eram speriati;daca nu o sa mai iesim de acolo?(era o padure imensa).Cantemir i-mi spunea ca el cunoaste padurea si stie pe unde sa iesim…(a stiut asa cum sunt eu regina Angliei).Deci din cate ati inteles ne-am afundat mai mult in padure.Dupa vreo jumatate de ora am vazut acea lumina de dincolo de padure.Noi gandeam ca in sfarsit o sa ajungem inapoi ca si cum nu s-a intamplat nimic, dar ne insela
m; necazurile abia acum incepeau;am iesit unde nu trebuia… Ne-am hotarat sa inconjuram padurea,desi asta nu era usor, dupa cum am spus era o padure imensa.Urcam dealuri …alergam…erau 30 de grade…eram sleiti de putere…si cu toate astea ne adunam puterile si alergam in continuare.Nu era de loc usor. Dar un lucru care si acum stau pe ganduri ce era?este acela ca in timp ce alergam am Intalnit un noroi .Noua ,nepasandu-ne am alergat in continuare dar cand eram la mijloc am constatat ca nu e un noroi oarecare ci unul care ne trage in jos…Am fugit speriati desi Cantemir era norocos pt. ca avea addidassi  pe cand eu niste sandale neinchise la spate.Mi-a ramas un papuc in urma iar Cantemir care era in urma mea mi l-a adus. In trei ore am ajuns dar toata lumea ne certa chiar si gazda care ne-a propus asta.Dar ce nu stiam noi cand am intrat in padure era ca acolo erau porci mistreti ,vulpi si cine stie… la cat era de mare padurea poate chiar lupi…
sper ca este bun....
e foarte lunga dar buna
desi ai spus ca trebuie doar de 15 randuri...am facuto mai lunga insa daca nu e bine mai sterge din ea,mai adauga...