Răspunsuri

2014-03-29T17:45:12+02:00
Multimea divizorilor comuni {6, 8, 12, 16, 24}
17 3 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T17:53:44+02:00
Divizorii unui număr sunt numerele la care el se poate âmpărţi rezultatul fiind fix fără virgulă. Prima dată scriem toţi divizorii numerelor apoi vedem cei care sunt comuni:
Divizorii lui 48: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, 16, 24 şi 48
Divizorii lui 72: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 12, 18, 24, 36, 72
Acum divizori comuni ai lui 48 şi 72:
1, 2, 3, 4, 6, 8, 12 şi 24.
Deci divizorii comuni cuprinşi între 6 şi 36: 8, 12 şi 24.
Sper că te-am ajutat! :)


48 4 48