Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T16:59:15+02:00
Poti scrie o compunere Sf in care se imbin toate cerintele  tale 
1 5 1
2014-03-29T17:00:40+02:00
Un oras de ciocolata . Toata lumea este prietenoasa , iar tu esti regele sau regina peste toata tara. Toti oamenii sunt ( ce dulciuri iti plac tie , pui aici iata un exemplu) tarte glazurate si inghetate cu fistic si ananas , dar exista si o vrazitoare rea numita Aramis care doreste sa manance toti oamenii de ciocolata . Sper ca te-am ajutat !!!