Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T15:33:38+02:00
A+b+c=690
a+a+2+a+4=690
3a+6=690/-6
3a=684/:3
a=228
si eu am spus asa
da , ai dreptate !
E ok. Multumesc.
npk
cum te-ai fct moderator?
2014-03-29T15:33:42+02:00
A+a+2+a+4=690
3a+6=690
3a=684
a=228
a+2=230
a+4=232
228+230+232=690
Sper ca te-am ajutat! :)))

ai gresit
trei numere pare consecutive
modifica raspunsul
gata :)))
229 si 231 nu sunt pare