Răspunsuri

2014-03-29T15:31:48+02:00


angela furtuna

andrei zanca

grigore man

etc

ce fel de intrebare este aceasta?
am de facut un proiect si imi trebuie mai multe date despre ei
incearca pe wikipedia
poate vei gasi ceva
nu am inteles nimic dar nu mai conteaza.ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T16:22:37+02:00
Scriitori romani contemporani:
Angela Baciu
Corin Blaga
Letitia Ilea
Nicolae Panaite
Sorin Preda
Andrei Zanca
Ion Anton
Angela Furtuna
Ionut Chiva
Ion Simut
Horia Badescu
SI multi altii
1 5 1