Răspunsuri

2014-03-29T15:20:43+02:00
Pasune-Un loc acoperit cu verdeata.
Mohor-Numele unor de plante.
Pleava-Sunt niste ramasite de spice.
Tarana-Este un teren pregatit pentru culturi agricule.
Scaiate- ???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T15:22:53+02:00
Pasune-loc acoperit cu vegetatie ierboasa perena,unde pasc vacile
Mohor-numele mai multor specii de plante erbacee din familia gramineelor
Pleava-Ramasite de spice sau de pastai rezultate din treieratul cerealelor sau al leguminoaselor
Tarina,tarini-camp cultivat
Scaiete-nume generic dat mai multor plante erbacee cu frunzele sau capitulele ghimpoase