Răspunsuri

2014-03-29T15:06:34+02:00
Eu iti dau un exemplu:
 Rămâne corigent.(unde corigent este nume predicativ)a ajunge (a deveni)Ex. Va ajunge un mare conducător. (unde un conducător este nume predicativ)
a însemna (când nu are sensul de a nota)

Predicativul este partea de vorbire care formeaza sau poate forma predicatul.Se refera la predicat.
Numele predicativ este parte componenta a predicatului nominal, fiind exprimat prin substantiv, adjectiv, pronume numeral, verb la un mod nepersonal, adveb. Dupa cum stii predicatul nominal este alcatuit din verb copulativ(a fi a, a deveni, a parea, a ajunge) si un nume predicativ.
ex: El devine aviator.(unde aviator e nume predicativ)
ex : Claudia este isteață. (unde isteață este nume predicativ)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T15:06:51+02:00
Numele predicativ este parte componenta a predicatului nominal, fiind exprimat prin substantiv, adjectiv, pronume numeral, verb la un mod nepersonal, adveb. Dupa cum stii predicatul nominal este alcatuit din verb copulativ(a fi a, a deveni, a parea, a ajunge) si un nume predicativ
Numele predicativ formează împreună cu un verb copulativ predicatul nominal.
Mersi mult la toti!!!
Alexandra,ai copiat de pe Wikipedia.
:D