Podeaua unei camere are forma unui dreptunghi cu o latura de 3 m si diagonala de 5 m . calculati aria camerei

2
si nu se formeaza patrat ,nu are cum,trebuie demonstrat ;) pentru ca nu stii ca e mijlocul ala,trebuia sa fie dat in ipoteza ceva .
E corect cum a rezolvat Simona22 12 scrie si la sfarsit ;)
am luat eu gresit diagonala era de 5 ;D inlocuiesti unde ma pus 9 cu 5 :"> scuze...dar la meditatii eu asa fac.... trebuia demonstrat :P acum e treaba ta cum vrei sa faci.
trebuie sa specifici in demonstratie ca DAB e triunghi dreptunghic :D adica ABCED -dreptunghi rezulta A= 90 gr. rezulta triunghiul DAB dreptunghic si dupa rezolvi cum a zis ea :*
da :* mersi

Răspunsuri

2014-03-29T15:02:51+02:00
Aria este de 15 cm 
A=Lxl
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T15:05:29+02:00
Prin teorema lui Pitagora aflam lungimea lui AB
ABpatrat=DBpatrat-AD patrat
ab patrat=25-9
AB patrat=4cm
Aria=l*L=3*4=12 cm
1 5 1