Răspunsuri

2014-03-29T14:28:57+02:00
Daca te referi la de ce are acesta poveste acest titlu este pentru ca sunt oameni care nu se pricep in munca de viata de zi cu zi .
Sper ca te-am ajutat ! Daca te refereai la altceva spune-mi si te ajut 
prostia omeneasca se refera la unii oameni care mai gresesc in viata....sper ca te-am ajutat <3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T15:20:47+02:00

titlul textului este in stransa legatura cu mesajul acestuia ,anticipând ceea ce autorul vrea sa ne transmita referitor la greselile intentionate sau mai putin intentionate din viata unei persoane.
2 5 2