Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T14:04:48+02:00
(a:2)+1,(3)=2
1,(3)=(13-1)/9 deci va fi a/2 +12/9=2 aducem la acelasi numitor si ai 9a+24=2*18 adica 9a+24=36 rezulta 9a=36-24=8 rezulta a=4/3
Mersi
e gresit raspunsul
Da am observat
da scuze acum mi-am dat seama unde am gresit ..am corectat
Nu-i nimic
  • Utilizator Brainly
2014-03-29T14:05:39+02:00
X/2+1,(3)=2;
1,(3)=(13-1)/9=12/9=4/3; x/2+4/3=2 ⇒ 3x+8=12 ⇒ 3x=4 ⇒ x=4/3=1,(3)