Răspunsuri

2014-03-29T12:33:03+02:00
Cald-pozitiv
mai cald-
cel putin cald
la fel de cald
cel mai cald
cel mai putin cald
foarte cald
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T12:34:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Grad pozitiv: Soarele cald a rasarit.
Grad comparativ:
 - de superioritate:Soarele mai cald ne place noua.
-de egalitate: Soarele este la fel de cald ca si ieri.
-de inferioritate: Soarele mai putin cald nu le place lor.
Grad superlativ:
-absolut:Soarele este foarte cald,acum...
-relativ:- de superioritate:Soarele este cel mai cald dintre astre.
           - de inferioritate:Iarna,soarele este mai putin cald decat vara.
14 4 14