Răspunsuri

2014-03-29T12:17:21+02:00
H2 + B2 --> 2 HBr acid bromhidric
3 H2 + N2 ---> 2 NH3 amoniac
2 H2 + C ---> CH4 metan
2 Al + 3 S ---> Al2S3 sulfura de aluminiu
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T16:01:58+02:00
H2+Br2= 2HBr (acid bromhidric)
3H2+N2=2NH3(amoniac , nu exista denumire stintifica)
H2+C= CH4 (gaz metan sau popular, gaz de mlastina , la fel nu exista denumire stintifica)
2Al + 3S= Al2S3 (sulfura de aluminiu. substanta aceasta nu exista practic, dar teoretic se poate considera )
2 5 2