Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-29T11:34:21+02:00
A.I____I____I
b.I____I____I____I____I____I____I
c.I____I+60

 Suma este 1032. Aflam suma partilor egale :
 1032-60=972
  972:9=108 ( o parte )
  108x2=216 ( nr. a )
  108x6=648 ( nr. b )
  108+60=168 ( nr. c )

 Verificare : 216+648+168=1032
2 4 2
2014-03-29T11:43:29+02:00


a+b+c=1032

b=3a

c=a/2-60

inlocuim si obtinem 

a+3a+a/2-60=1032

aduci la acelasi numitor

9a=1944

a=216

b=3a=648

c=48

1 4 1