Răspunsuri

2014-03-29T11:09:24+02:00
Poi malaiul provine din porumb iar porumbul este bogat in viaminele a,b ,c si e si in saruri minerale si fibre iar din malai se face mamaliga
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T11:12:53+02:00
Malaiul poate fi folosit ca si mamaliga:

Cura cu mamaliga poate fi incercata mai ales in perioada aceasta de catre cei care vor sa posteasca sau pur si simplu ca adjuvant in detoxifierea organismului şi curatirea intestinelor. Acum in afara de gustul bun al mamaligutei la ceaun, vom descoperi si celelalte beneficii aduse de consumul acesteia. Cercetatorii endocrinologi considera ca un consum zilnic de mamaliga scade cu 60% riscul de boli psihice generate de disfunctii tiroidiene.
1 5 1