Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-29T10:21:32+02:00
Il putem cinsti pe Sfantul Ioan Botezatorul prin purtarea numelui sau,prin mergerea la Biserica si prin rugaciuni aduse lui
6 3 6
2014-03-29T10:23:26+02:00
In calendarul ortodox sunt trei sarbatori cu cruce rosie si cel putin trei cu cruce neagra. Citesti si tu un acatist, un paraclis, un fragment din evanghelie despre el. Se stie despre el ca nu a avut copilarie, pentru ca tatal sau a fost ucis iar mama sa a murit in pustie cand el era foarte mic.
ok?
ms
Intr-adevar, nimeni in afara de Iisus Hristos nu este mijlocitor inaintea Tatalui, pentru ca nimeni in afara de El nu s-a adus pe sine jertfa pentru mantuirea lumii. Deci, in afara de Hristos, nimeni nu poate mantui de pacate. Cinstind pe sfinti, insa, nu ii punem in locul lui Hristos, nici macar alaturi de El. Cand sfintii se roaga pentru noi, ei tocmai cer lui Hristos ca El sa mijloceasca mantuirea noastra. Ei cer de la Hristos mantuirea noastra. Si, in acest inteles, spunem ca mijlocesc pentr